Jag är sämst

Jag har liksom inte tid att blogga känns det som :p trots att jag är ledig mesta dels av dagen så hinner jag inte med, allt annat måste göras packa, städa dammsuga, och så självklart 4 timmars jobb! 17 dagar kvar nu bara om min lilla vill komma ut dvs. Jag har alltid vart en riktig mysis på kvällen, kan gå och lägga mig vid 9 och sova för natten och jag älskar det!! Men nu avskyr jag kvällarna, det bara rinner mjölk överallt jag vaknar blöt av mjölk liksom fräscht! En gång i timme måste jag springa och kissa. Sen har jag svårt att somna om och hela natten går utan sömn! Men snart mina vänner, snart är det istället någon annan som ska springa på toa, ett fint skrik någon som dricker upp mjölken som rinner så jag kommer va vaken ändå men då med det finaste i mitt liv, MIN bäbis!

Dags att gå upp dra igång en maskin springa ut och köra sjöarna och sedan vankas jobb 14.00-18.00 och ikväll väntar jag ivrigt på att karln ska hämta mig för jag ska få en present :D


Puss mina fina ha en bra vecka


Kommentarer
Postat av: kim

Spännande! När är den beräknad? Vet du om det blir pojke eller flicka? :)

2012-03-25 @ 20:25:45
URL: http://kkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0