Tisdag

Det är tisdag och klockan är 6!! Jag har ledsnat på ledigheten och väntan så jag är tillbaka på ruta ett igen! Arbete, det kändes lite galet att ställa klockan på 5 igår och än värre kändes det när klockan ringde! Men pigg och glad flög jag upp och in i duschen för att nu ta tåget till Östermalms torg! Spännande! Jobbar heltid idag och imorgon, skola torsdag och ledig fredag! Efter denna vecka blir det bara jobba 4 timmar om dagen måndag-onsdag, känns skönt att ha något att göra och inte så långa dagar jag hinner med träning och mig själv på det sättet men inte så långtråkiga dagar i evig väntan :)


Igår var jag på föräldrar grupp, ett väldigt givande möte med andra först föderskor! Efter 2 timmars skratt och inlärning blev det en dejt med finaste J och en MASSA plugg! 11.00-19.00 med en timmes lunch avbrott, känns bra att ha kommit igång med läxorna och att man har någon att plugga med :) min kurs jag läser nu är som jag tidigare nämnt väldigt kul och intressant, ovanliga diagnoser!

xx J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0