Jag är sämst

Jag vet uselt uppdaterande just nu trotts att jag bara går hemma hela dagarna?! Men kanske kan skylla på att jag har så tråkigt att jag inte har något att skriva ;) kan avslöja att jag tagit min extremt feta gravida röv ur soffan och börjat träna, inte nå galen träning men lite konditions träning, hoppas på en enklare förlossning och kanske en lättare nedgång när mammas hjärta är ute! Målet är ju att gå ner ett par kilon! Höhö ganska många :$ men det får inte bli ett tvång då ledsnar jag, bara lite lätt när det passar :) dock bryter jag redan imorgon haha men Lill Nico har inskolning och Natt skola så ska ha honom på förskolan, himla mysigt! Efter det blire Ikea och lite shopping med fina J :) jag hoppas på att bästa M ska ringa och fråga om vi ska ta en promenad till
Sumpan vid 4-5 jag har ju trots allt läkartid 19.20?! Vad är det för tid för en mamma ledig liksom? Jaja så får det bli :) men en fika med finaste innan läkaren skulle ju inte sitta helt fel! Nu ska jag slänga ihop en härlig lunch och mysa i soffan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0