Lycka!

Idag är det 4 månader eller 121 dagar kvar! Jag längtar! Gick upp super tidigt skulle duscha, råkade bli ett bad och gissa vad som hände? Det var så otroligt skönt så det blev ett alldeles för långt bad och himla stressigt till jobbet! Håret är överallt, no make up och jeans, yääh snygg chäy! Tur att man bara ska jobba, skönt var det alla fall i mitt varma bad, tänk om man kunde sluta skjuta upp saker så hade jag kunnat ta det där badet igår men nej inte jag heller! Lagade mat, tvättade och dammsög alla fall! Blir en tidig dag på jobbet tänkte smita väldigt tidigt och åka och träffa fina Jessica, får se vad vi hittar på? Kanske hugga in på julbordet? Ja vi får väl se vad det bjuds på! Jag har då drömt om chocklad munkar i natt, hungrig & tjock? Haha! Kanske får köpa mig en munk till lunch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0