Big news out!

Min stora nyhet är nu ute, jag ska få en liten son, beräknat den 29onde mars! Går in i vecka 20 idag, halva tiden har nästan gått. Igår var vi på UL jätte spännande det bästa var nog att se fokusen på min stora prins som är så stolt över en son :) Men jag känner lite svartsjuka och avund från vissa håll, sånna som inte kan glädjas för någon annans del! SURT! But to bad because im happy, och mer än så jag är helt överlycklig jag ska bli mamma åt min lilla prins, Theodor? Eller vad tycker ni? Namnförslag tas mer än gärna emot :) Och så var det ju det där med barnvagn, jag är helt såld på Bugaboo Cameleon vagnarna och bara SKA ha en sådan punkt slut! Har faktiskt hittat dom på amazon till ett riktigt bra pris man tjänar alla fall något tusen lapp på att köpa den där ifrån istället för i Sverige även om frakt och tull tillkommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0