Babyboy <3

Ultraljudet har vart och jag har tagit mig i kragen och ringt släkten för att tala om att jag väntar en liten SON som beräknas komma den 29 onde Mars 2012, världens lyckligaste mamma, och jag såg stoltheten hos min andra prins när han fick se sin lilla son på UL, och även när han valde att publicera bilden på facebook :) Jag tror på framtiden men lever för var dag som går, det som händer händer! Har inte några egentliga förhoppningar på vad som kommer hände men självklart så skulle det nog kännas skönast att veta vart man har hela familjen på en gång! Det är ju trots allt mina fina älsklingar båda två! Idag sitter jag på jobbet med trötta ögon efter en tuff natt, och än tröttare blir jag när jag vet vad som väntar mig hemma, flytt, tvätt städning och allt som hör huset till, so fun! Imorgon jobbar jag förmiddag och ska träffa Saara, vilket jag inte gjort sedan stenåldern ungefär så det är på tiden och ska bli super kul! Dessutom har jag börjat bli en tjoooockis jätte kul, PT här kommer jag våren 2012, men vad gör man inte för att må bra och vara lycklig? Allt gott är ju trots allt onyttigt så lite extra kan väl inte skada? HAHA! Nej dags för mig att sätta fokus på kunderna sålänge jag orkar här, bit ihop har ju knappt tre månader kvar tills jag faktiskt får gå hemma igen :) puss mina vackra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0