Woop woop

Sitter på tåget för sista gången såhär tidigt eftersom det är min sista dag! Woho! 20 månader har jag på mig nu att gosa med mina favoriter och att satsa på skolan :) aldrig mer posten, plugga plugga! Jag har haft en lista över "att göra" saker igår tog jag tag i alla fyra uppgifter vilket gör mig rätt stolt jag har ju tidigare nämnt hur grym jag är på att skjuta upp saker och det är precis vad jag gjort! 4 samtal försäkringskassas "du har just nu plats 97 i kön" wie, dö! Efter 15 minuter (snabbt) fick jag tala med en dam som inte gjorde mig ett dugg klokare! Jag ringde och bokade tid för mina ögonfransar lättare sagt än gjort bruden jobbar måndag och fredag 8-14.30 kul tjej liksom! Tur att jag är mamma ledig :D fick en tid tillslut, nästa samtal var till min gynekolog trodde jag skulle få tid typ idag HAHA om 2 veckor är det min tur kul tjej! Och mitt sista ärende var att ringa kliniken där fick jag ett lika vettigt svar: mejla lite bilder så hör vi av oss, well i did! På vägen hem fick jag ett mess om att jag hade skor att hämta, åh mina super snygga skor! Men gissa vad? Fel storlek så måste returnera och vänta in nya!! Nu blir jobb jobb 8 timmar kvar och tårta väntar mig :) njaoom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0