Vecka 27

Min bäbis är nu stor nästan 37 cm och väger ett kilo, tjockis! Nu vill man bara att skrutten ska komma så man kan ligga och pussa på hjärtat men hoppas 3 månader går fort :) han sparkar och leker rövare där inne himla typiskt att han ligger så långt ner mamma kissar nästan på sig då! Idag är det bara en vecka kvar på jobbet, halleluja! Tyvärr är min kropp inställd på att gå upp tidigt och min bäbis börjar härja redan 5 på morgonen så blir nog inga sovmornar ändå men kanske lite eftermiddags sömn istället? :) jag har ju en anledning till att va lite lat, haha! Juste åka med mamma till SKHLM igår och där fanns mina skor, lycka tänkte jag! Men för ovanlighets skull så var dom naturligtvis förstor och inte alls bra :/ får leta efter ett par nya vinterskor nu! Beställde dock ett par andra skor inte vinterskor men sjukt snygga lägger upp bild när dom kommer hem till mig :)

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0