Vecka 26

Fredag idag och jag går in i vecka 26, mitt lilla hjärta har börjat ha sina egna små rutiner där inne! När klockan ringer 4.45 är han med och sparkar igång morgonen! Morgon pigg snutt! Endast 2 veckor kvar på jobbet känns sjukt bra börjar verkligen känna mig sliten och utmattad av all stress och tunga lyft! Hoppas jag får havandeskapspenning nu bara! Ikväll blir det en hemma mys kväll får se om min finaste M kommer och vill mysa lite, kanske göra klart mitt pepparkakshus? Behöver städa lite också, men det hinns med nu när man slutar tidigt :) imorgon ska jag hem till Jessica och ha en helkväll! Massa god mat och kanske slår på stort och köper en flaska vin? Alkohol fri såklart :) vad gör ni i helgen?

Love J


Kommentarer
Postat av: Hello sexy!

Finis! Leka leka!! Men dina peppisar går ju inte att rädda... ;-)

2011-12-16 @ 08:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0