Saknar!

Igår flög hjärtat till Prag för massa skoj och ensam hemma är jag i snöslask och arbete! Orättvist tycker jag! I onsdags var jag med Jessica i skolan och sedan med bästa Mia på julmarknaden i Sundbyberg, mysigt men himla kallt! Efter vi vart runt och kollat på allt tusen gånger och handlat lite bebis kläder träffade vi på Kim, jätte kul att bara snacka massa :) vi tog en korv och en kaffe och följde sedan Mia till bussen. När jag kom hem låg på riktigt mitt hjärta och lyssnade på en ljudbok och drack whiskey, vilken pensionär HAHA! Finaste hjärtat är han ändå! Ikväll blir det middag hos mor och massa mys :) undra vad jag får för gott? :)


Nu dags för mitt so fun job! Ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0