Måndag... Igen!

Gårdagen gick jätte sakta hela dagen och när jag väl träffade hjärtat bara flög tiden iväg :( himla typiskt och så måste man upp och jobba idag också! Alltid är det något! Helgen har annars vart bra var med Natt och lillen i fredags, massa mys och latdag :) i lördags blev det kalas fika och nybakta JÄTTE goda lussebullar med min finaste Mia, tur att sällskapet var av bästa sort så slapp jag tanken på hur gott det var! Nu väntar en hel veckas jobb som avslutas med julfest på lördag, kan bli hiss eller diss har ej bestämt mig vad jag tycker än! Mitt älskade hjärta reser bort i helgen, lite avundsjuk är jag faktiskt men kul att han gör något :) dags för workie bara 19 fasta arbetsdagar kvar nu :D hoppas dock på att orkar lite mer in i januari men vi får väl se :) vad gör ni idag? xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0