Jag bara MÅSTE...

Jag bara MÅSTE ha detta babygym till lillen kanske köpa julklappar till mig/honom istället för till alla andra? :) måndag morgon jag är på väg till jobbet och har köpt julklapp till mina föräldrar tur dom fick något alla fall :) vad har ni köpt? Bara några dagar kvar till jul och vi fick våran efterlängtade snö! Snöänglar? Kanske ska dra med mig fina M och Lluvy ut ikväll och busa i snön!! Jätte mysigt! Har fått lite magsår av all stress den sista tiden och det har börjat gå upp för mig att det är massa saker som måste handlas inför min prins ankomst!


Kommentarer
Postat av: Pingvinen

JAA!! Lluvan och Marran är redo i overaller!

Men babe, snöänglar? Dina lär ju få horn... HAHHAHAHAH Loveeeee<3

2011-12-19 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0