Inte min dag!

Vaknade kvart över ett och ville bara kräkas, satt i badrummet och spelade med hjärtat samtidigt som jag var helt sänkt tillbaka till sängen vid 2, inte speciellt trött då längre hann väl somna om vid 4 och så ringde min favorit klocka 04.45 happy smile upp och hoppa lagom pigg! Tänkte "om jag inte är sur och grining idag bör jag få diplom" illamående, tjock och gravid mitt humör kan ju inte bli bättre! Men glad som jag var skuttade jag iväg till tunnelbanan halv 6, gissa vad? Det är fel på blå linjen så mitt tåg kommer inte! Bussen från fridhemsplan går 06.05 och då mina vänner stod jag fortfarande på perrongen i ghettot! Kul start på dagen! Nu är jag alla fall på väg, sen stressad och hungrig men vad gör det? Hoppas på en akut läkartid med andra ord att bara jobba halv dag för att efter läkaren åka och träffa fina Jessica :) tror jag ska hinna med att möta världens finaste och bästa Mia för att baka, mysa och busa ikväll :) (dvs om jag har ögonen öppna efter denna dag) kanske sova lite middag? Krypa ner hos hjärtat som gick och la sig nu?! Hallå sleepyhead! Hans nattrytm kanske är bra när lillkillen kommer, jag vet en som kommer få ha honom på natten :) nu måste jag köpa kaffe och ta nästa buss till workie!



Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0