Fredag min fredag!

Det förra inlägget skulle publicerats i onsdag men något blev galet! Woho vecka 24 idag det går fort nu, eller na det kunde få gå lite fortare! Igår hade jag bästis Damien på besök på jobbet, alltid lika glad :) efter att jag slitit på jobbet en hel dag packade jag väskan åkte och träffade fina Mia och gick på kemtvätten för att hämta ut min jacka! Som ny, nästan! Hem och laga middag för att sedan ta en promenad och snacka lite skit med M som resulterade i att jag var hemma 2 timmar senare och min rumpa fick tillbaka färg och känsel efter 1 timme under täcket, jävla kallt ute nu på kvällen! Men mysigt hade vi! Ikväll ska jag till fina Nathalie och mysa med mina älsklingar :) hoppas på att träffa min egna prins under helgen också :)! Saknar! Vad ska ni göra? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0