All i want for christmas is you

Klockan är inte ens 6 och mina ögon orkar inte vara öppna längre och då har dagen just börjat! Kul mina vänner! Ps insåg just att rullbandet i fridhemsplan fungerar igen efter typ 3? Månader!!! Grattis och skönt för oss lata HAHA! Igår var jag hos bästa M alltid så mysigt och jag hittade mina nya hobby Just Dance 3 asså bästa spelet! Dags att köpa Wii hello mellan dags rean ;) hoppas det är rea på Wii också haha värsta mamma gympan i vår! Har insett att jag gått upp lite väl för mycket tyvärr men jag orkar inte tänka på det just för det kommer ju ut något av det bästa i mitt liv :)


Kommentarer
Postat av: <3

I just wanna make you sweat sweat!!! :D <3

2011-12-23 @ 10:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0