15/12

En super dag! Vaknade av hjärtats alarm som inte riktigt är okej tvingade honom att stänga av vilket resulterade i försovning! Väckte baby halv 8 igen då jag tyckte det var dags att jobba! Själv somnade jag om i 45 min gick upp duschade och kröp ner under täcket igen med en mars glass? Tjock? JA! Stressad som en tok fick jag springa iväg till min barnmorska där jag fick strålande besked! Allt är så bra och min pojke växer fint :) valde Danderyd som första val på sjukhus älsklingen misstycker tyvärr! Vi får väl se slutat säkert med att jag byter till Karolinska? Har ni några tankar och idéer om vilket man ska välja? Jag har ju vart sämst på att uppdatera också men kom in på skolan igen, wie! Börjar 12 januari och läser människor i behov av stöd som avslutas 16 mars, kan ju inte bli bättre! Har sen lov till augusti då mitt hjärta är lite större och kan va med mormor eller älsklingen 4 timmar då jag är i skolan en dag! Lycka!! Nu är det jobb som gäller och tack för att det är så kort tid kvar där! Hoppas på en fika med finaste M ikväll efter jobbet så man får mysa massa efter vårt pepparkaks bak vet jag inte om jag vågar ge mig på bakning nå mer :) mitt pepparkakshus resulterade i blåsor på fingrarna och och mina andra pepparkakor blev kolsvarta! Kul liksom! Hoppas det går bättre för er andra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0