Dag 2

Feber och halsfluss, det går bra nu! Inte mycket att göra åt vaknade typ 20 gånger i natt utan att kunna andas och svettades, tog tempern som visade 38,3, insåg att jag skulle bli hemma idag så messade min faster och berättade hur det var. Sen låg jag i sängen till säkert 16.00 och bara kolla på tv hela dagen så himla trött, gick upp tog lite mjölk och flingor inte så lätt att äta med halsont, duschade och tog mig en promenad till apoteket och till sundbyberg för lite solning och storhandling på Ica maxi med Linn. Handlade lite väl mycket så ville gråta på vägen hem, åt en sånn där bardiet med caramel taste, JÄTTE god verkligen att rekomendera! Väl hemma vid 21.15 blev det varmakoppens sparris soppa, inte mums, men det gick ner framför greys anatomy.. Det är i princip hela min dag som både sjuk och helt slut, ingen träning och nästan ingen mat! xoxo sjuka lilla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0