Vi kör igång igen..

Jag skulle bara vilja sätta mig och spy galla över allt, men eftersom det var så länge sedan jag skrev så får vi vara positiva till det som händer som är bra i livet :)

Måste dock bara få säga hur irriterande det är att jag inte fick lägenheten och får bo hemma ett tag till, men jag hittar snart något nytt och fint :)

Annars så har jag börjat jobba, och ja jag har tagit på mig 2 hela långa veckor på posten IGEN, men behöver lite extra pengar eftersom vi åker om 2 veckor. Herregud vad jag längtar!

Och för att tänka på annat så tog jag en fika med älskade Mia efter jobbet idag, blev dock massa snacka om mitt nya moment i livet, men det kommer bli toppen med tiden. På måndag tar vi nya tag och kör på att klara provet, och sedan tillbaka till jobbet för de 4 sista dagarna. På torsdagen blir det middag med några fina sent på kvällen och en massa vin på min stora dag.

Det känns som att jag har så mycket planer att jag själv inte hinner med men jag jobbar på att lösa det!

Nu ska jag borsta tänderna och gå och snutta kudden, tack mina älskade vänner som funnits där för mig den senaste tiden <3



BIG love xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0