Lördag och mår inte toppen..

Igår var en sjukt bra kväll, tyvärr följde inte Malin med för hon kände sig dålig, och inte heller blev det stan!
Åkte hem till Angelica och Putte och drack vin innan Angelica Wikman kom för att gå vidare till Garbo. Väl inne på garbo träffar jag på min nisse som kommer med paket på jobbet, vilket inte var så jätte bra, haha! Annars dansade vi hela natten lång och träffade massa trevliga människor, väl idag mår jag dock inte toppen men det ska vi snart ändra på. Ska åka in till stan och möta kusin Malin och hennes karl. Ikväll blir det att slå klackarna i taket och härja runt ;)

Nu måste jag börja fixa till frisyrn igen och styra lite make-up <3






Skratta idag för imorgon kan det vara försent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0