Fredag, och överlycklig!

Idag är det fredag och jag bara älskart! Gick upp väldigt tidigt idag, tvätta håret, rakföna samt platta tar tid på morgonen! Herregud vad tjejer ska hålla på.. Skulle möta upp min lilla snutte som skulle till läkaren klockan 10 i rissne påvägen dit hann jag bli jätte glad, sprang på min farmor i hallonbergen centrum som jag inte träffat på över ett år eftersom hon bor i Gävle.

Jag är sjukt trött dock men har druckit massa kaffe på jobbet och sitter och väntar tills jag stänger så jag kan gå ner till gymmet och duscha och fixa mig tills kvällens festligheter som blir stan med bebis Malin. Har också insett att vi har solarium på jobbet så det här blir skoj nästa vecka eftersom jag inte hinner se solen ut så får man göra det bästa av situationen, så man har lite färg innan TURKIET! Mamma ska hämta mig på jobbet idag också så jag kommer till Malin i tid och kan dricka vin :)

Hittade en jätte vidrig artikel på aftonbladet, om en kvinna som inte ville gå till läkaren, varken för att undersökas eller hämta ut preventivmedel så istället blev hon gravid 8 gånger och varje gång kvävde hon sina 8 barn och grävde ned dom i trädgården.. Vilken sinnessjuk kvinna!


skriver mer ikväll och lite bilder kanske kommer från oss fina <3


xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0