Underbart!

Vilken otroligt mysig helg vi haft, blev massa mys med Jessica. I lördags blev det en sväng förbi Jonas och träffa pojkarna som satt och kollade hokey, och sedan vidare ner till Marielle för att fira veckans födelsedag. Dom flesta drog in till stan men jag och Angelica tog oss bara ner till sumpan där det bjöds på festligheter, blev en sen natt.
I söndags hade vi en otroligt härlig dag på brunnens uteservering i solen med lite kort spel, gick bra tills en början men sedan fick Angelica ett fyrtal och drog ner oss alla på 0. Efter så gick jag och Jessica hem och hämtade bilen, Andreas, Crille och Angelica satt kvar och drack upp, för att sedan åka till City gross och handla hem påsk middag och bingo lotter, riktigt mysigt!
Kommer lite bilder från mys middagen sen.
Ingen av oss 8 vann något alls, jätte tråkigt, Andreas var så nära på jackpoten + finalchansen men det gick inte hela vägen. Blev sedan en fortsatt lugn kväll, en cider på greens och kortspel med Angelica och Jesper.

Nu sitter jag på jobbet men full energi, ska gå bort och leka med mina solstrålar snart.



Bara 4 dagar kvar till helg, hoppas på en lugn och skön helg med massa sol!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0