Underbara helg!

Det blev en kanon fredag men mina två favorit tjejer Jessica och Angelica, först lite sminkning, i väntan på att Angelica skulle sluta, med lite cider, sedan lite mysig middag med massa vin när Angelica slutat.
Efter det gick vi ner på Garbo där vi träffade grabbarna, blev en helkväll på schlagergolvet men massa dans i höga klackar, riktigt kul var det!
Under lördagen blev det mys på brunnen men en cider och lite kortspel men gänget, sedan gick Angelica hem för en ute kväll med dom andra brudarna, Andreas åkte till solna för fest med sin bror och deras vänner, vi övriga 5 åkte hem för en trevlig middag och massa tv-mys bara, men först fick grabbarna byta broms klossar och brudarna fick laga maten och hitta på massa bus! På söndagen gick vi ut och tog en kaffe i solen jag och Jessica, underbart väder! Våren kanske är här för att stanna?!

Idag har jag vart på jobbet, tidiga dagar och sena arbetsdagar, inte min starka sida. Men vi tog alla fall dom större barnen till skogen för att kolla på myrstackar om myrorna kanske hade vaknat, vilket dom hade och barnen fick mata myrorna med banan, HA!

Nu har jag haft en mysig 5 km promenad med Mia och sedan lite gungning i parken :)
Dags för tv mys och kudden snart efter ducshen!




Sommar, vi längtar!


<3


Kommentarer
Postat av: jessi

Men snälla ta bort bilden, ser inte klok ut!

2010-04-19 @ 11:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0