Tv-mys

Igår blev det som vanligt en tv-mys kväll med Queen K, Dating in the dark, desperata hemmafruarna, Cougar town och Christine.. Mysigt! Vi hade också en manikyrkväll, naglarna blev svarta tippar med rosa sträck under, what a mess! Nu är det vår och planering av den stora möhippan, blir den första jag vart på under mina år. Ser framemot det. Men först blir det massa jobb, ingen semester och bara sol! Sedan dags för Turkiet 11 Augusti!!

I helgen blir det fest med Jess, längtar redan.
Ska också byta avdelning under Torsdag samt Fredag, inte lika kul! Vill ha mina solstrålar, se på hur sött mitt lilla kärlekspar är..



Gullegrisar!
Önskar jag kunde veta att jag fick stanna hela året..

Dags för greys anatomy igen, pausen är slut, det går snabbt när man har kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0