solsken

Åh en sådan underbar dag jag haft i solen med pärlorna, och bara en dag kvar sedan helg, och ingen vanlig helg heller! Känns så otroligt bra! Jag skrattar åt ditt yttre medans jag suckar åt ditt inre pojken min. Ska snart ut och vandra med Misan, ska bara försöka packa ner det jag behöver med mig till jobbet för att kunna åka ner till odjuret direkt efter jobbet och sedan över till Jess och Crille antar att du också följer med :)

Var så underbart varmt och skönt i solen imorse, satt och tog en kaffe och kollade när dom små sprang omkring, blev dock kallare mot eftermiddagen, hoppas värmen kommer tillbaka tills imorgon!
Tog en sväng ner till Angelica igår också men blev en snabb träff för vår del, blev nog inte mycket mer än en timme, haha men vi lär ju ska ses imorgon också!

Nej nu blir det packning och sedan ut och träffa Misan, mycket mysigt!




Jag älskar solen, men gillar regnet för..



.. då kan jag ha mina coola stövlar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0