Lovley!

Vilken kanon helg det vart, i fredags bjöd Kim på en jätte god middag och sedan lite vin och skitsnack för att sedan möta upp Angelica och gå ner på nya innestället, ha!
Tyvärr mådde min lilla snutte inge vidare, så hon gick hem, men jag och Kim fortsatte festen inne på garbo.
Lördag morgon blev det en fika med Angelica innan jag åkte hem. Vilket jag inte skulle gjort för då släpade mamma med mig till solna c för lite shopping. När vi äntligen kom hem gjorde vi drinkar och spelade spel och hade en mysig middag med hela tjocka familjen. Kvällen fortsatte sedan hemma hos min älskade kusin Malin i huvudsta men slutade med några cider i sundbyberg och en sovplats hos Angelica, förlåt lilla plutt att jag somnade, i will make it up to you!

Underbara söndag! Cykeltur till solna c med två änglar och en massa skratt, nu är det dags att klä sig för att gå hem till Kochanie för söndagskvällen som i sin ordning blir av. Håll ut kochanie jag kommer!

Gossip girl, Wipeout och en massa skratt till ballar av stål är vad som står på tv tablån för vår del.





Le för de du har och för vad du gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0