Min första kärlek

Jag är rädd, jag behöver dig!
Jag känner ensamheten krypa i mig mörkret kommer fram, jag behöver inte det här, jag behöver dig och bara dig!
Vakna och känna slagen från ditt hjärta att veta att du lever och ligger precis brevid mig och bara håller om mig.
Veta vart jag ska när jag ska hem, känna mig älskad och uppskattad inte svag och liten. Tårarna bara rinner så fort jag tänker på dig, det är svårt att förlåta men jag vill bara, jag älskar dig och kommer alltid att göra det, jag vill bara hata och leva ett annat liv som andra säger men jag kan inte jag vill bara vara dig nära och hålla om dig hela tiden kunna tänka på dig och må bra hålla dig i hand och veta att det alltid ska vara så. Kärleken är svår det visste jag men trodde inte att det skulle bli såhär jobbigt. Du är den som vet allt om mig, min bästa vän, mitt allt.

Jag saknar dig!

All den tid vi haft var jag lycklig, det var den bästa tiden i mitt liv och jag drog stor nytta av det.

Tillbaka till verkligheten lev i nuet, glöm dåtiden och gör det du vill göra, var ung medans du kan!
Lycka kan man få av många men inte ens hälften av vad du tror är äkta, det finns så mycket falskhet där ute som man inte kunde tro, skit snacket går i ett och ryktet sprids dirket. Det är ganska otroligt hur vidiga människor kan vara, ge en annan hopp om allt och alla men vara den vidrigaste själv stå och säga att man ställer upp för allt men är den första som sviker, att lita på någon kan vara svårt, jag har svårt att lita på många just nu eftersom jag blev djupt sviken jag kanske aldrig kommet att kunna öppna mig igen men det är mitt val, mycket är svårt men håll det heldre för dig själv än lägg över skiten på någon annan! Lögner och fler lögner det är vad som snackas om, inget vettigt bara massa skit. Välkommen till Sundbyberg staden utan gränser!

Om 12 dagar åker jag till London, woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0