Finns det svar på allt?

Har jag gjort rätt eller fel?
Får man vara långsökt så tror jag att jag gjort väldigt fel men ser vi på den ljusa sidan så mår jag bättre för stunden i kväll kommer ångesten och ångran att se dom tillsammans, varför gjorde jag som jag gjort kommer bli min fråga då.
 Jag lever i en lögn, jag undan håller saker för mig själv och för andra för att jag inte ska visa min svaga punkt för något, jag ljuger för mig själv och tycker att allt är jätte bra ibland men så är det inte. Jag ångrar inget i livet, men jag gillar vissa saker mindre. Hur vet jag om jag gjorde rätt igår?
vem kan svara på det om inte jag själv?
Ingen kan förstå hur jag känner, tilit finns inte men känslorna finns där, hur gör man?
Börjar om från 0, startar ett nytt liv, men hur enkelt är det när man en gång fallit dit om det nu fanns något som kallas för kärlek, annars närheten, saknaden och allt det andra. Finns kärlek vid första ögonkastet?
För några år sedan trodde jag nästan på det där påhittet idag vet jag inte vad jag ska tro, kan vara för att jag inte är redo att släppa taget och gå vidare, utan leva i min dröm och tro på att det blir bättre med tiden?
Består sanningen verkligen utav sanning, eller är det bara påhitt? Jag tror att alla där ute sitter och vet så mycket mer än dom säger, förvränger saker och hittar på.

Lev livet ungt och dö gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0